Календарно-тематичне планування
Психологія 11 клас
(35 годин на рік, 1 година на тиждень)
№з/п
|
Вид роботи
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
1
|
Тренінгове
заняття
|
1
|
4
|
2
|
Діагностичне
заняття
|
1
|
2
|
3
|
Практичне
заняття
|
3
|
-
|
К-сть
годин
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Примітка
|
7
|
Розділ І. Психологія пізнання й
навчання
|
||
1
|
Предмет
психології та психічні процеси.
|
||
1
|
Пам’ять
як психічний процес.
|
||
1
|
Увага
та її властивості.
|
||
1
|
Діагностика
розвитку уваги
|
||
1
|
Мислення.
Види і типи мислення.
|
||
1
|
Розвиток
процесів аналізу, синтезу, абстрагування.
|
||
1
|
Метакогнітивні
здібності. Інтелект. (Практичне заняття)
|
||
4
|
Розділ ІІ. Психологія творчості.
|
||
1
|
Творчі
здібності. Креативність. Обдарованність.
|
||
1
|
Механізми
творення.
|
||
1
|
Методи
пошуку нового.
|
||
1
|
Поняття
про методи розвитку творчого мислення: мозковий штурм, метод гірлянд
асоціацій, синтетика, методи теорії розв’язування винахідницьких задач.
|
||
5
|
Розділ ІІІ. Психологія особистості.
|
||
1
|
Особистість:
поняття теорії особистості.
|
||
1
|
Психологія
самопізнання. Самооцінка особистості. (Практичне заняття)
|
||
1
|
Почуття
власної гідності. Я в своїх очах та
очима
інших людей (тренінгове заняття).
|
||
1
|
Характер
і темперамент людини. Дослідження типу темпераменту. (Практичне заняття)
|
||
1
|
Мотивація
діяльності поведінки. Воля і вольова саморегуляція.
|
||
4
|
Розділ ІV. Емоційно-почуттєвий світ людини
|
||
1
|
Емоції
і почуття. Види емоційних станів.
|
||
1
|
Агресивність.
Переляк. Стрес. Байдужість.
Доброзичливість.
|
||
1
|
Поняття
про конфлікт. Види й типи конфліктів. Карта
конфлікту.
Виникнення і протікання конфліктів.
|
||
1
|
Моделі поведінки у конфлікті або Як поводити себе в конфлікті з різними
типами людей? (тренінгове заняття)
|
||
7.
|
Розділ V. Основи
психології спілкування
|
||
1
|
Спілкування.
Комунікабельність. Товариськість.
Значення
спілкування для координованої спільної
діяльності.
|
||
1
|
Види
і типи спілкування. Засоби вербальної та
невербальної
передачі інформації. Соціальна
перцепція.
|
||
1
|
Який Я у спілкуванні? Бар’єри
спілкування
(діагностичне заняття).
|
||
1
|
Спілкування в групі. Як привернути до себе увагу та
як правильно використовувати лідерські
повноваження у груповій взаємодії (тренінгове
заняття).
|
||
1
|
Конформізм, нонконформізм та колективізм. Тиск
середовища та його підтримка. Як я реагую на критику?
(тренінгове заняття)
|
||
1
|
Лідерство. Формальний та неформальний авторитет:
капітан чи матрос?
|
||
1
|
Емпатія. Відвертість та довіра як умови ефективного спілкування
в сім’ї, класі, референтній групі, міжособистісних відносинах.
|
||
5.
|
Розділ VІ.
Психологія
вибору професій
|
||
1
|
.Мої професійні інтереси та здібності (діагностичне
заняття).
|
||
1
|
Світ сучасних професій і
спеціальностей.
|
||
1
|
Професіограма. Професійна придатність.
|
||
1
|
Куди
піти навчатися? Аналіз сучасного ринку праці й освіти.
|
||
1
|
Як
зробити успішний професійний вибір? Аналіз
типових
помилок при виборі професії
|
||
3.
|
Розділ VІІ. Основи
ділового та публічного спілкування
|
||
1
|
Партнерське
спілкування. Види і рівні контактування.
Діловий
етикет. Передбачення результатів
взаємодії.
|
||
1
|
Основні
техніки самовладання і самопрезентації (тренінгове заняття)
|
||
1
|
Поняття
про особливості публічного спілкування.
Диспут,
полеміка, спор. Переконувальна комунікація
та
технології пропагандистського, агітаційного впливу на виборців у ході
політичних кампаній.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий