вторник, 26 марта 2013 г.

Про мене


Я, Таран Антоніна Станіславівна, працюю практичним психологом в Бобринецькій загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів  №5 імені П.П. Шумилова з 2011 року.
Я люблю справу, якою я займаюся. 
Професія практичного психолога для мене:
- Спосіб самовираження;
- Заняття, яке приносить відчуття власної значущості і задоволеності від виконаної роботи;
- Професія, через яку я здійснюю свою місію і призначення;
- Професія як форма самопізнання;
- Професія, яка дозволила змінити погляд на багато подій мого власного життя;
- Професія, яка дає мені сили для життя і важких випробувань долі;
- Професія, яка дозволяє мені бути поруч з тими, кого я люблю;
Педагогічне кредо: "Кожен пізнає лише те, що сам спробує зробити!"
Проблема над якою працюю: «Психологічний супровід учнів, які проявили  здібності  з вивчення окремих предметів шкільної програми».


Комментариев нет:

Отправить комментарий